zacznijmy moze od tego ze cie nie widzialem ani razu na serwie.
a twoja sygnatura swiadczy jak duzo grasz na HJ i ogolnie w cs :)
i wiek twoj jest troche niski.
i z wiekiem jeszcze klamiesz bo masz napisane w profilu ze masz 14 a nie 15 lat
nick : ?
staż : 2 lata
argumenty : od kiedy mam steama gram często na HJ , mogę pomóc graczom , dosyć dobrze gram , nie wrzeszcze do mikro , ale je mam , nie lubie chamstwa , nie wkurzam się gdy ktoś gra lepiej odemnie , gram zespołowo , humor , znam sie na amxie i jestem swietnym grafikiem , no i to chyba wszystko
nara
rozpatrzcie kandydature
Nick: ? (co to w ogóle za nick? Na większości serverach nick powinien mieć min. 3 znaki logiczne)
No istna kpina:D
1.Wiek zbyt niski.
2.Nie pisz Mi nara jak się nie przywitałeś bo odbieram to jako obraze.
3.Nie widzialem tak śmiesznego nicku na HJ-TP.
Nick z Serwera: HETSZOTEJSZYN
Steam ID: 0:0:27234134
Staż gry: 5-6 lat z przerwami
Czas spędzony na Serwerze: HashJama #2 STEAM | wiaderko.com @ pukawka.pl : Top Players , HashJama #2 STEAM | wiaderko.com @ pukawka.pl : Top Players
Nick z Serwera: NN.
Steam ID: STEAM_0:1:23849089
Staż gry: trochę ponad 3lata
Czas spędzony na Serwerze: HashJama #2 STEAM | wiaderko.com @ pukawka.pl : Top Players
Doświadczenie w Adminowaniu na Serwerach CS: Miałem kiedyś własne serwery i byłem Adminem na serwerach innej...
1. Admin musi mieć steam'a. Posiadam
2. Admin musi mieć i korzystać z mikrofonu. Posiadam mikro i używam.
3. Admin musi wykazywać się skillem ponad przeciętnego gracza na HJ (ponad 2:1 mile widziane :D) Czasami mam gorsze dni ale 2:1 raczej mam.
4. ZAPOZNAŁEM SIĘ Z REGULAMINEM SERWERA I...
Witam :)
Nick z Serwera: Pan
Steam ID: STEAM_0:1:28047430
Staż gry: z 5 lat, na początku z kumplami w szkole, później boty, online z 3 lata
Mój nick na serwerze: qki
Staż: 3 lata
Argumenty przekonywujące na to, że będzie ze mnie DUŻY pożytek jako przyszłego admina:
- dużo gram w cs'a http://iv.pl/images/04841129153485686261_thumb.jpg]