Co oznacz to ??LAN servers are restricted to local clients (class C). nie moge wejsc na serwer
|
|
Co oznacz to ??LAN servers are restricted to local clients (class C). nie moge wejsc na serwer
bo to jest w sieci LAnowej i ma ip wewnętrzne lub serwer steamowy
Dzisiaj rano jeszcze dzialalo to jest non steam a teraz wyskoczyl ten blad co wyzej....(serwer gamepad.pl)mam dostep do ftp moze tam cos zmienic ??
hm.. moze robiłeś reinstal serwera w panelu na gamepad ?
nie mowie Ci ze nic nie ruszalem widze ze tez nie wiesz nic na ten temat
daj ip serwera .Coś sprawdze
77.79.210.66:27033 haslo warrior
Spróbuj nadpisać biblioteki ( są te co nie sprawdzają steam'a) i od nowa wgrać server.cfg i skonfigurować sv_lan 1 ale chyba to wiesz :) Ja tez tak miałem i wszystko jeszcze raz wrzuciłem i śmiga :)
ALE JA NIE UMIEM JESTEM LAIKIEM :d:d POMOZ mi !!
najpierw sciągnij engine 15 to właśnie są te biblioteki
Ok.
Kod:Jak przerobic steam na NONsteam ??? Witam daje wam możliwość zrobienia serwera na płatnych serwerach jak: www.gamesnet.pl www.gamepad.pl itd. Na tych dwóch linkach moze sobie postawić serwer nonsteam: Jak to zrobić? 1. Najpierw sciagamy biblioteki, dzieki ktorym nie bedzie sprawdzane konto steam http://www.cstri(...).v15.tgz 2. Rozpakowujemy je 3. Logujemy sie na nasze ftp na ktorym sa wszystkie pliki serwerowe 4. Podmieniamy te biblioteki 5. Do pliku server.cfg dopisujemy sv_lan 1 6. Restartujemy serwer Po tych operacjach serwer bedzie dzialal jako nonsteam. Pozostaje nam jeszcze tylko wylaczyc VACa, gdyz na ns i tak sie nam nie przyda. 7. Edytujemy plik liblist.gam i zmieniamy w nim secure "1" na secure "0" Teraz po restarcie serwera wszystko bedzie juz pieknie hulało. :killer: :killer: :killer:
http://www.cstri(...).v15.tgz c to za link ?? i napisz mi jeszcze jak zrestartowac serwer :P
engine 15 poszukaj w google a zresetować serwer to w panelu na gamepad masz swój serwer i kliknij na wyłącz i potem włącz i już
TEN LINK NIE DIZALA CO MI PODAL !!