UWAGA
W związku z upgrade'em Forum Wiaderko do vB 4.x ewentualne błędy i nieprawidłowości proszę zgłaszać w tym temacie

Wątek: [Kupno] Komputer do 2000zł.

Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1 [Kupno] Komputer do 2000zł. 
    Admin HJ Awatar -=Rafi=-
    Za niedługo będę kupował sobie jakiś niezły komputer. Nie mam jakiegoś ograniczenia, ale chciałbym się zmieścić w 2000zł. Z pewnością ,,zakup" zrobię w najbliższym serwisie komputerowym w którym złożą mi według własnego uznania, ale wolałbym im dać karteczkę aby im jakiś badziew nie wyszedł. Wiadomo, że tam wyjdzie mnie też trochę drożej niż na allegro więc nie chciałbym sobie narobić wstydu.

Na allegro znalazłem takie coś: http://www.allegro.pl/item612000672_...vd_gratis.html ale z pewnością zmieniłbym grafikę na 1024mb.

Mój mniej więcej taki sam w komputroniku: http://www.allegro.pl/item612000672_...vd_gratis.html (pewnie tam jest dużo błędów)

Nie znam się na cenach, ale chciałbym w nim zobaczyć:

- Intela Core 2 Duo - minimalnie 2x2,5, ale może wystarczy na 2,8
    - Płyta główna - tu się nie znam
    - Karta Graficzna - 9800GT 1024mb
    - Pamięć Ram 2x2GM DDR II, GoodRAM
    - Dysk twardy - Seagate 500GB
    - Zasilacz 500w - nie chcę problemów
    - Napęd LG (100zł)

Tylko czy wystarczy mi na to 2000zł?

Z góry mówię, że nie będę podkręcał nic itp.
    Komputer ma być głownie do gier (100fps w CS, a nawet w CS:S pewne). Fajnie by było też sobie pograć w GTA IV i następne odsłony FIFY.

Podajcie mi swoje propozycje.
    Ostatnio edytowane przez -=Rafi=- ; 28-04-2009 o 18:11
    "Jestem takim gnojkiem, że wchodzę codziennie na Pajacyka, najeżdżam mu myszką na brzuszek żeby narobić dzieciom smaka, a potem zamykam przeglądarkę."
    HashJama [Aim Hs] @ wiaderko.com - 193.33.176.15:27015 by Pukawka.pl
    HashJama [DM] @ wiaderko.com - 193.33.176.53:27015 by Pukawka.pl

2. #2 Odp: [Kupno] Komputer do 2000zł. 
    Banned
    - e7200