Polecane strony: WyszukiwarkaSerwery Counter StrikeForum wiaderko.netForum Fun-Board.netFilmy Counter StrikeSyriuszWitraże

Kupując reklamę wspierasz akcje charytatywne

Wróć   Forum Wiaderko > Organizacja forum > Archiwum forum

Archiwum forum - Tutaj trafiają posty, które nie są już "na czasie" ale mogą komuś kiedyś pomóc :)

Tagi:

Odsłon tematu: 1863
Narzędzia wątku

Half-Life 2

JemChleb :D is Offline
el Wymiataczos

Poziom upalenia:
XX------ Doświadczenie: popala gibony

Gra ktoś z wiaderkowiczów w HL2?

Odp: Half-Life 2

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gość

Ja gram w half-life 2 od 5 lat i pszeszedłem wszystki episody.

Odp: Half-Life 2

arti55 is Offline
Lamka

Poziom upalenia:
-------- Doświadczenie: abstynent

Ja gram miesiac i przeszlem hl1 hl2 hl2 e1 i 2

Bookmarks

Narzędzia wątku

Podobne wątki
Temat Forum
Half Life 1
Witam, mam pare pytan 1. Jak zainstalowac amxx w hl1 i prosze o link do niego 2. Dproto z cs 1.6 bedzie dzialac?
Problemy z HLDS
CS:S + Half-Life 2
Witam mam problem z Half-Life2 (Z CS:S także) gdy gram w HL2 po jakimś czasie sie wyłącza (Gram New game) przeważnie po 5 czasami 10 min.Nie wyświetla sie żaden błąd nic pupit jest z ikonami to wszytko. Z góry dzięki. Ps. Nie wiedzialem gdzie temat umieścic :]
Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam
Half life 2 a cs ???
Witam kupiłem gre Half Life 2 bo cs jusz nie było i muwi ze bendzie tu cs ale jak go zainstalowac mam 2 płytki i cd-key
Instalacja gry i podstawy
Cs:Half Life błąd
Mam problem. otóż mam cs 1.6 non steam i daję change game bo chce spróbować zagrać w half life. No dobra daje w half life new game wybieram poziom ale nic się nie włącza. A jak chce zmienić coś w ustawieniach half life, gra wywala mnie do pulpitu. Pytanie: Co trzeba zrobić żeby zagrac w half...
Problemy z CS 1.6
ip do half life
macie jekies ip serverow do half life ???
Archiwum forum
Half-life 1