Jestem ziolony w te klocki a kolega kupi mi serva :) i teraz do was prozba, mozecie mi napisac od podstaw jak postawic serva CSS szystko, co jak gdzie kiedy po co jak??:P :) konto mam na pifpaf.pl Wiec z gory dziekuje i czekam na pomoc :)
Więc tak kupiłem sobie serwer i chciałbym go przerobić na Predator Moda.Więc ściągnąłem takowego no i z każdego z 4 folderów powrzucałem ich odpowiedniki na FTP.Oczywiście brałem czysty AMX (Serwer stoi na Niceshoot).Gdy chciałem dodać admina lub zedytować pluginy (te na stronce) to pisało że nie...
Witam mam problem chciałem założyć stronkę klanową na płatnej domenie pl i teraz mam pytanie bo jestem zielony co dalej trzeba zrobić do stronki musze mieć szablon
musze wykupic domene pl opłacić www coś jeszcze ? i też mam pytanie jakie firmy polecacie tanie i żeby serwery w miarę śmigały i ile...
Witam ;)
Poszukuję osób chętnych do założenia wraz ze mną klanu CS:S :)
Pozycje dostępne:
-webmaster (oczywiście miejsce w klanie gwarantowane)
-grafik (patrz wyżej ^_^)
-2 shooterów
- Sniper
- Taktyk (ogar większości map ...)
-VcL (ktoś bardzo kreatywny pomagający rozwijać klan ;))
Witam guru
Chce zaczac z kolega grac przez neta w CS i ie wiem jak zacząc...
Co musze mieś zainstalowne?? Jak właczyć?? Jak grać??
Kto mi wytłumaczy mi wszystko od podstaw jak miłemu dziecku ?.?.?.
Siemano
Szukalem troszku po necie ale niewiem czy żle szukalem czy po prostu tego nie ma. Poszukuje dokładny opis Jak zrobic od podstaw wraz z konfiguracja server na Zombie mod czy mógł ktos mi pomóc moje gg 1954543 dziekowac :buba:
Chce sobie zrobic amxa od podstaw zainstalowalem amx'a zainstalowlem metamoda wszystko zrobilem admina i jak juz odpale serva to nie chodzi mi amxmodxmenu co jest zle ? albo co tzeba dodac ?
Witam Zakupiłem serwer na sh....rs.
serwera nie dotykałem tzn. nie ustawiałem nic w amx itp. poniewaz sie na tym nie znam.
Jestem początkujący i chcialbym udoskonalic serwer w: