witam , zakupilem plyte glowna Gigabyte ma770t-ud3 i mam problem , mam zasilacz Chiefteca 405W i problem tkwi w tym ze on ma tylko 1 wtyczke 4 pin do plyty głownej a ona ma 2 takie miejsca ;] w pewnym sklepie komputerowym powiedziano mi ze jesli procesor nie jest bardzo mocny to ze bez problemu na...
Witam!Mam do was pytanie! Czy pójdzie mi Gta 4 chociaż na minimalnych deltach?Pytam się z tego względu,że nie znam się za bardzo na tym.
Grafika: Radeon 9600 PRO
Proc: AMD SEMPRON 3000+
RAM: 1.5GB
I jescze jedno:
Jak włączam GTA 4 to wyskakuje mi przy paru crackach błąd WS10? Co mam zrobić?...
Czy opłaca się na takim dedyku :
Intel Xeon 5500
16 GB ram
1 TB Dysk Raid
Łącze 50 MB
IP: 80.48.218.130 - prosze sprawdzić badanie pingu
Czy opłaca się założyć firme i sprzedawać serwery. ile na to wcisne. na 65 % obciązenia. I czy ce na 4.50 zł za slot publiczny + własny panel i 2.50 zł za...
siemka mam pytanie
Czy jest jakiś sposób na to żeby zrobić Rock the vote z MAŁYMI mapkami ( np. aim_map ) Lecz żeby normalny vote co 20 min pod koniec mapki miał tylko doże mapki ( np. De_dust2 )
czyli żeby rtv miał --------------------- a amx vote na koniec miał
Aim_map ...
Mam parę pytań :
1 Który serwer jest stabilniejszy i są mniejsze pingi shells.pl czy shell.4us.pl (che tam zainstalować cs 1.6)
2 Jeśli shells.pl okaże sie lepsze to proszę powiedzieć którą opcje wybrać żeby mieć 12 albo 16 slotów
PS. Wiem je już napisałem taki temat a admin zamknął , szukałem...
Witam.
Mam takie pytanie , czasami widze że na serverze jakimś jest więcej graczy niż powinno być , np Players 24/22. Ale ja nie moge sie dołączyć do servera gdy jest pełny. Czy jest możliwość aby ja sie dołączył do servera pełnego?
Z gury thx.
mam zainstalowany sxe 4.4 na moim serwerze, wszystko super smiga tylko ze kumpel ma viste 64 bitowa i sxe mu niedziala... i tu moje pytanie: czy niedalo by sie zrobic czegos takiego zeby sxe omijal sprawdzanie danego nicku?