Witam...
Następna photomanipulacja...
Time to death by ~Vario-Design on deviantART
W opisie na deviantarcie są linki do stocków z jakich korzystałem :)
pozdrawiam
|
|
Witam...
Następna photomanipulacja...
Time to death by ~Vario-Design on deviantART
W opisie na deviantarcie są linki do stocków z jakich korzystałem :)
pozdrawiam
To już jest lepsze ale też nie za fajne ;f strasznie rzuca się w oczy ta lipna czcionka ;f Na pewno fajny charakter ma ten rozmazany drugi plan. Mimo to pozostaje pewien niedosyt 4/10
Ganimadeus, może jakieś wskazówki? bo musi być coś więcej niż czcionka skoro taka mała ocena :)
imo owiele ladniejsza, 9/10
tylko ta czcionka TO imo powinna byc taka sama.

Tak przyglądając się jeszcze raz tej pracy włącznie ze stockami ;p wydaje się być to przerobione w sumie dobrze. Na grafice może i nie znam się super więc różnymi pojęciami Ci sypać nie będę ;p Ok z tej klienti "ulatuje" dusza, ale ona bardziej wygląda na żywą niż martwą ;) Pan w kapturku to zapewne śmierć, tylko po co mu ta zabawka to już nie wnikam. Te dwie rzeczy jakby nie trzymają się kupy. Po ponownych oględzinach mógłbym jednak podnieść ocenę do 5,5 ;)
Ta zabawka to jest takie coś jak mierzą po wypadku... ale kurde nie mogłem znaleść samochodu rozbitego (na tyle dobrego) i zostało tak jak zostało... :/ dlatego te 2 elementy nie pasują za dobrze
Mnie tam się podoba 9/10, tylko to time to death mi nie pasuje jakoś :<
dla mnie jest najs ;pp ten napis dobrze pasuje ;) 9/10
Nawet fajnie to wygląda ale pierwsza praca i tak najlepsza : )
7/10
Ludzie nie odpowiada wam Czcionka? lol po oceniajcie sobie herby ..-.- to już jest bardziej " Profesjonalna Grafika" jak chcecie mu dobrze doradzić napiszcie głęboko co wam nie odpowiada a nie " czcionka " all uwzięło się na czcionkę ; / czcionka Pasuje ten napis fajny ... a co to foto to tak :