Witam chciałbym ,abyście ocenili mój pierwszy herb dla gamingu [Fanatic] Fanatic-Gaming - News
Punktacja od 0/10 prosiłbym :)
Oto on :
Prosiłbym ze szczerością i z pomocą co można w nim poprawić :)
|
|
Witam chciałbym ,abyście ocenili mój pierwszy herb dla gamingu [Fanatic] Fanatic-Gaming - News
Punktacja od 0/10 prosiłbym :)
Oto on :
Prosiłbym ze szczerością i z pomocą co można w nim poprawić :)
Ostatnio edytowane przez ergussik ; 17-12-2010 o 10:34
Mi się tylko podoba napis "FANATIC GAMING" reszta do bani.
Kolor napisu jest szarawy a buzka z skrzydłami ma jasnoniebieski kolor i co związku z tym ? Zle dobrałeś kolory, nie pasuje blee
2/10
Nukero ty masz coś ze łbem, herb zajebisty 9/10
#3 fuck
może tobie się to podoba ale wszystkim nie musi, w tym herbie po prostu widać rękę amatora, herb nie robi na mnie żadnego wrażenia, wszystko wygląda jak by się miało zaraz rozsypać. I żeby nie było że ja jestem jakimś profesjonalistą, również jestem amatorem i patrząc na swoje prace nie zawsze jestem z nich zadowolony, no ale trzeba ćwiczyć.
Takich Herbow jest Pełno Nic Nowego Ale ze to twoj 1 to dam 5/10
8,5/10
herb jest dosc estetyczny, dobrane barwy i widoczny napis.
ja bym ci radzil obnizyc troche napis zeby ten obrazek byl bardziej widoczny
Dziękuję oceny przewyższyły moje myśli ,a czy moglibyście ocenić jeszcze mój drugi herb ? Fanatic-gaming juz nie istnieje wiec musialem zrobic teraz klanu Technology oceńcie go !:):
Ostatnio edytowane przez ergussik ; 01-01-2011 o 12:55
Nic nadzwyczajnego...
5/10
Dam ci dobrą radę, spróbuj robić własne prace, oba te herby zrobiłeś identycznie, to znaczy skopiowałeś 3 elementy (buźka, skrzydełka, tarcza) i nałożyłeś je na siebie. Żaden z ciebie grafik skoro nie tworzysz własnej grafiki tylko kleisz już istniejącą. A tak po za tym to przestań używać tych beznadziejnych buziek, siedzi takie kółko na herbie ze słuchawkami, gapi się na ciebie ze zgryzionymi zębami albo z jakąś groźną, prostacką miną i co to ma kur** być ...