Dobrze napisałem...jak w CSie grasz i naciśniesz "y" lub "u" to można wysyłać wiadomości,nie? no i właśnie tego mi nie chce pokazywać. Jest tylko napisane "CStrike_Chat_All","CStrike_Chat_T" itp :(
Odp: Nie wyświetlają mi się wiadomości w shoutboxie
Witam, mój shoutbox coś szwankuje, mam stronę na domenie xaa.pl i webspellpl_ver1070, nie będę się rozpisywał sami zobaczcie, chodzi mi o to coś "Brak plików w bazie":
http://img688.imageshack.us/img688/1383/shoutboxf.png
PS: Jestem zielony w tym i prosiłbym o kontakt jakiegoś webmastera i...
Kolejny problem. Proszę o pomoc!
na stronie: mnsplay.eu - pisze newsa i normalnie nie wyświetla się. Nie wiem czy tak samo jest z meczami nie sprawdzałem. Nie znam się na tym, zmieniłem jedynie chmoda w news.php na 777 nie pomogło.
Witam. Mam problem gdy ktoś pisze coś przez naciśnięcie "y" to mi wyskakują te wiadomości podwójnie. Nie zawsze, ale dość często.
Oto lista moich plugin-ów:
; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)...
W tym kolejnym już krótkim poradniku wyjaśnię dlaczego mapy dodane na serwer nie wyświetlają się w amxmodmenu.
Przyczyna jest prosta. zapewne na serwerze masz 64 mapy, czyli maksymalna dozwolona ilość.
Ale to żadnen problem. Mozna to w prosty sposób zmienić. Wchodzimy w i szukamy pliku...
siemka,
Plugin wiadomości powitalnej nie chce mi działać
ST4life's WelcomeMessage 0.4->Prints WelcomeMSG into Cons - AlliedModders chodzi mi o ten co jest pod tamtym linkiem.
Jest jakiś zastępczy plugin czy coś? Bo chodzi mi o coś takiego jak jest opis mapy to jak ktos wchodzi na serwer...
Witam. Mam pewien problem ponieważ na mojej stronce Street Boys Clan w shoutboxie jest biała czcionka i białe tło. I nie widać co się pisze :twisted: Proszę o pomoc jak zmienić kolor czcionki w SB.
Witam. Pan Ju newer sii mi egen oczywiście musiał zamknąć moj temat a jeszcze jest ten problem. Powtórzę więc tekst z mojego tematu: