Witam!
Mam pewien problem dotyczący robienia serwera non steam do CS:S.Problem ten dotyczy znalezienia, zainstalowania, wklejenia map itp. oraz odpalenia AMX. Jestem w tym całkowicie zielony.
Z góry dzięki za pomoc
|
|
Witam!
Mam pewien problem dotyczący robienia serwera non steam do CS:S.Problem ten dotyczy znalezienia, zainstalowania, wklejenia map itp. oraz odpalenia AMX. Jestem w tym całkowicie zielony.
Z góry dzięki za pomoc
lol, ziomek AMX jest tylko i wyłącznie pod serwer CS 1.6 , więc nie szukaj bo nei znajdziesz pod Source..
Ale mi chodzi o coś w stylu AMX do Source`a.
Ok dzięki.
Jeszcze 2 sprawy:
1. Jak dać sobie adma?
2. Jak pozniej odpalic tego SourceMod`a oraz co zrobic z pluginami ktore sciagnalem?
Ostatnio edytowane przez Borsuczek ; 09-08-2009 o 01:30
Do admina Adding Admins (SourceMod) - AlliedModders Wiki
Generalnie chodzi o to, żeby ustawić to:
A jak uruchomić no to masz tutaj Installing SourceMod - AlliedModders WikiKod:Admins { "BAILOPAN" { "auth" "steam" "identity" "STEAM_0:1:2345" "flags" "abcdef" "immunity" "5" "group" "Awesome Admins" } "Blue Crab" { "auth" "name" "identity" "Zack" "flags" "z" "immunity" "99" } }
Pluginy wgrywasz wrzucając pliki .sp do cstrike/addons/sourcemod/scripting,
a pliki .smx do cstrike/addons/sourcemod/plugins.
Powinno być napisane gdzie wrzucić na stronie, z której pobrałeś plugin.
Teraz mam kolejny problem :/.
Wklejam pliki "addons" i "cfg" do cstrike wklejam pluginy odpalam serwa, ale nic nie ma :/ Tak jakby SourceMod nie dzialal:/
Pomocy!
A MetaModa masz??
Metamod:Source - Downloads
Ten plik również będzie potrzebny - zrobisz go tutaj Metamod:Source - Make a VDF File
(w Game Folder nic nie wpisuj)
Jeżeli robisz pod nick, to robisz w ten sposób:
Zmieniasz tylko Zack na Twój nick i ustawiasz password.Kod:"Blue Crab" { "auth" "name" "identity" "Zack" "password" "..." "flags" "z" "immunity" "99" } }
A jak odpalić tego SourceMod`a? Przez srcds czy Source Dedicated Serwer.