Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam - Informacje odnośnie najczęściej spotykanych problemów podczas instalacji, konfiguracji i gry w Counter Strike Source Steam i Non Steam
Popularne odwołania do tej strony: sourcemod steam nonsteam, sourcemod instrukcja, sourcemod nie działa, jak dodawać mody do counter strike source, problem z sourcemod 1
Witam, mam problem z Source Mod'em do serwera . Gdy dodaje siebie do listy adminów i wpisuje komendę do konsoli pisze, że nie mam uprawnień :/ Proszę o pomoc
Witam użytkowników tego forum mam problem związany z counter strike source
kiedy chcę wejść na obojętnie jaki server wyskakuje mi to "your version does not metch the servers "
Proszę POMOCY:)
Cześć!
W CSa sourca gram od kilku lat, ale zmieniłem kompa (Windows 7) :D
Zainstalowałem csa trochę pograłem i postanowiłem dodać jakieś skiny z fpsbanana.com
Trochę pograłem z tymi skinami i mi się znudziły, więc usunąłem je z folderu.
Niestety coś się zje**** i gdy włączam cs cource i...
Cześć!
W CSa sourca gram od kilku lat, ale zmieniłem kompa (Windows 7) :D
Zainstalowałem csa trochę pograłem i postanowiłem dodać jakieś skiny z fpsbanana.com
Trochę pograłem z tymi skinami i mi się znudziły, więc usunąłem je z folderu.
Niestety coś się zje**** i gdy włączam cs cource i...
Mam problemik z Source SDK szukałem po internecie ale nie znalazłem.
A chodzi oto że jak włączam hammer editor to niby wszystko dobrze ale jak coś postawie to nie widać nic w 3D czarny ekranik (z czterech) co robić ??
mampytanie czy mozna dac admina graczowi counter strice source ktory nie a steama? oraz gdy probowalismy chociaz jednemu z nas dac admina przez Mani ADmin Plugin to server wylaczal sie dokladnie co dwie minuty prowsze o pomoc!!!!!!!!!!!! :dash2::dash2::dash2::dash2::dash2::dash2::dash2::dash2:
Witam mam cs source od DiGiTALZonE.
I od paru dni mam dziwna sytulacje: