Popularne odwołania do tej strony: jak wgrać logo na strone, jak zrobic logo margo, jak wgrać logo na strone klanową, jak wgrac logo na stronke, jak dodac logov do margo, jak zrobic logo do margo
Siemka mam prosbe jestem zielony w sprawach jezeli chodzi o logo czy mogl by mi ktos zrobic logo na strone klanowa? nazwa klanu [E]xtreme [G]aming a strona www.extremegame.tnb.pl
Siemka mam prosbe jestem zielony w sprawach jezeli chodzi o logo czy mogl by mi ktos zrobic logo na strone klanowa? nazwa klanu [E]xtreme [G]aming a strona www.extremegame.tnb.pl
Typ Pracy:logo
Wymiary: ok. 1400x230 (chce to wkleić na stronke jako główne logo - szablon taki jak tu GUMMYBEARS Since 2010 - News)
Napis: Jak widać jest już "RADICAL" prosił bym o zrobienie obok, podobną czcionką, byle by pasowała "GROUP"
Dodatkowy Napis:
Kolorystyka: Ten napis który ktoś...
Typ Pracy:Header
Wymiary: 980x300
Napis: PlayersOfDeath
Dodatkowy Napis: Memento Mori - powinien się znajdować pod głównym napisem
Kolorystyka: Ciemne, smutne mrożące krew w żyłach scenerie ^^
Tematyka: Cs 1.6 - klan
Nagroda: Gibonek !
Coś od siebie: Przez środek napis podany wyżej,...
Typ Pracy: banner
Wymiary: 760x150
Napis: Last Man Standing clan!
Dodatkowy Napis: ----------
Kolorystyka: Coś ciemnego. ;d
Tematyka: Cs, jakaś panienka, albo coś. : D
Prosiłbym o szybkie zrobienie.; **
http://img23.imageshack.us/img23/8548/logocopyvu3.png
Jak założyć swoją własną stronę klanową opartą o CMS (System zarządzania treścią) w kilka sekund?
1. Wchodzimy na stronę
www.Wlasny-Portal.pl
2. Klikamy w obrazek "Rejestrujesz się...", albo od razu wchodzimy na ...
Chcesz mieć stronę klanową?
U nas możesz ją mieć w atrakcyjne cenie i profesionalnym wykonaniu.
Przykladowa praca: Zapodaj.Net - Darmowy Hosting zdjęć bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
Zainteresowany napisz na gg 10378603 lub ewentualnie square@pino.pl
Tylko bez przesady nie...
Witam chciałbym dwa avatary o takim samy wyglądzie tylko o innych wymiarach :
--==PIERWSZY==--