Serwery Counter Strike 1.6 wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.hashjama.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.hashjama.comstatus serwera HashJama [DM] połącz

HashJama [Aim Hs] 193.33.176.15:27015 | aim.hashjama.comstatus serwera HashJama [Aim Hs] połącz

HashJama [AWP] 193.33.176.50:27015 | awp.hashjama.comstatus serwera HashJama [AWP] 193.33.176.50:27015 połącz

HashJama [TP ELITE] 193.33.176.54:27015 | tpelite.hashjama.comstatus serwera HashJama [TP ELITE] 193.33.176.54:27015 połącz

HashJama CS:GO [TP] 31.186.83.122:27176status serwera HashJama CS:GO [TP] 31.186.83.122:27176 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Serwery Counter Strike 1.6 wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.hashjama.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.hashjama.comstatus serwera HashJama [DM] połącz

HashJama [Aim Hs] 193.33.176.15:27015 | aim.hashjama.comstatus serwera HashJama [Aim Hs] połącz

HashJama [AWP] 193.33.176.50:27015 | awp.hashjama.comstatus serwera HashJama [AWP] 193.33.176.50:27015 połącz

HashJama [TP ELITE] 193.33.176.54:27015 | tpelite.hashjama.comstatus serwera HashJama [TP ELITE] 193.33.176.54:27015 połącz

HashJama CS:GO [TP] 31.186.83.122:27176status serwera HashJama CS:GO [TP] 31.186.83.122:27176 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Strona 1 z 10 1 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 192
  1. #1

    Domyślnie Zombie Plague Mod 4.3 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Zombie Plague Mod - Zombie Mod infection

    Opis moda:
    Jest to znany wielu osobom zombie mod "infection" - na początku rundy jeden gracz staje się zombie i ma za zadanie zarazić resztę graczy. Zarażony gracz staje się zombie takim jak poprzedni - ma za zadanie zarazić resztę ludzi. Zombie nie mają żadnych broni oprócz swoich łap, ludzie mają do dyspozycji bronie. Ale to nie wszystko! Ten to nie tylko "infection" - posiada on jeszcze 5 trybów gry, "plague" (zarażane jest [domyślnie] połowę graczy, tj. na początku rundy jest połowa ludzi i połowa zombie), "Nemesis" (zostaje jeden zombie mający dużo HP, dotykając człowieka zabija go, ludzie mają za zadanie zabić go), "Survivor" (zostaje jeden gracz mający więcej HP oraz M249 [maszynówę]), "Swarm" (zombie nie zarażają lecz zabijają), oraz "Multiple Infection" (podobne do "Plague", lecz nie jest wtedy 50% na 50% tylko mniejsza ilość zombie).


    • Wybrane funkcje moda:
    • Pięć trybów rozgrywki (opisane wcześniej)
    • Różne klasy zombie, możliwość dowolnej ich modyfikacji
    • Ammo packi, za nie można kupować różne przedmioty
    • Nowe granaty: zamrażający, podpalający, flara oraz infekująca bomba
    • Możliwość włączenia trybu deathmatch
    • Wiele dodatkowych efektów specjalnych, możliwość dowolnej edycji dźwięków oraz modeli


    Ponadto plugin posiada bogate możliwości konfiguracji, przykłady:

    • Zmiana koloru / rozmiaru latarki oraz nightvision
    • Zmiana jasności oraz wyglądu nieba
    • Dowolne ustawienie ilości życia, grawitacji, szybkości dla graczy
    • Możliwość włączenia nielimitowanej amunicji, bądź odrzutu z broni
    • Odradzanie sie graczy w dowolnych miejscach na mapie, nie na domyślnych
    • Konfiguracja efektów świetlnych oraz dźwiękowych


    Prezentacja modyfikacji:


    Instalacja modyfikacji na serwerze:
    • Ściągamy pliki moda na dysk twardy (naven)Stary link wygasł, wrzucam nową wersję (4.3)- opis może się różnić od wersji z tej paczki!
    • Wypakowujemy pliki za pomocą np WinRar'a
    • Wysyłamy pliki na nasz serwer FTP, przy jakichkolwiek pytaniach o nadpisanie odpowiadamy "Tak"
    • Gotowe, plugin będzie już włączony (tak, nic nie trzeba dopisywać!)


    Dodatkowe pluginy / Gotowe klasy zombie:


    Konfiguracja ZombieMod'a:
    Otwieramy plik zombieplague.cfg znajdujący się w katalogu addons/amxmodx/configs oraz zmieniamy ustawienia według własnego upodobania
    • Kod:
      // ---------------------------
      // Zombie Plague 4.06 CFG File
      // ---------------------------
      // Any changes you make here will be
      // automatically loaded at map start
      
      //
      // www.wiaderko.com
      // Pamietajcie - jezeli jest pytanie typu "czy xxx?" to 0 wyłącza, 1 włącza!
      
      // General
      // -------
      zp_delay 10 // Czas w sekundach po jakim od startu rundy wybierany jest zombie
      zp_lighting "a" // Jasnosc na mapie, od a do z [a - najciemniej, z - najjasniej]
      zp_thunderclap 90 // Czas w sekundach co jaki słychać trzask pioruna [0 wyłącza]
      zp_triggered_lights 1 // Jeżeli ustawione na 1, na mapie mogą znajdować się świecące elemendy
      zp_remove_doors 0 // Czy usunac drzwi z mapy: [0 - nie usuwaj, 1 - usuwaj tylko obracajace sie, 2 - wszystkie drzwi]
      zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
      zp_block_suicide 1 // Czy wyłączyć komendę kill w konsoli [aby gracze sami się nie zabijali]
      zp_deathmatch 0 // Czy włączyć tryb deathmach: [0 - wyłącz, 1 - odradzaj jako człowiek, 2 - odradzaj jako zombie, 3 - odradzaj przypadkowo, raz jako czlowiek raz jako zombie]
      zp_spawn_delay 5 // Czas w trybie deathmatch po jakim po śmierci gracz znów zaczyna grę
      zp_spawn_protection 5 // Czas [w sekundach] ochrony po odrodzeniu w trybie deathmatch
      zp_respawn_on_suicide 0 // Czy odrodzic graczy którzy sami się zabili (np. przez upadek)?
      zp_random_spawn 1 // Czy włączyć odradzanie się w przypadkowych miejscach na mapie?
      zp_remove_dropped 0 // Czas [w sekundach] w jakim po upuszczeniu bronie są usuwane [0 wyłącza]
      zp_remove_money 1 // Czy usunąć graczom pieniądze?
      zp_buy_custom 1 // Czy włączyć menu kupowania ekwipunku?
      zp_admin_models 1 // Czy włączyć specjalne modele dla admina? 
      zp_zombie_classes 1 // Czy włączyć klasy zombie?
      
      // Extra Items
      // -----------
      zp_extra_items 1 // Czy włączyć dodatkowy ekwipunek?
      zp_extra_weapons 1 // Czy pokazać menu kupowania broni? 
      zp_extra_nvision 1 // Czy pozwolić kupić nightvision?
      zp_extra_antidote 1 // Czy pozwolić kupić antidotum?
      zp_extra_madness 1 // Czy pozwolić kupić "szalone zombie"?
      zp_extra_infbomb 1 // Czy pozwolić kupić bombe infekującą?
      
      // Flashlight & Nightvision
      // ------------------------
      zp_nvg_give 1 // Czy dawać graczom nightvision [0 - nie włączaj, 1 - dawaj i włączaj odrazu, 2 - dawaj, lecz nie włączaj automatycznie]
      zp_nvg_custom 1 // Czy włączyć własną konfigurację nightvision [konfiguracja poniżej]?
      zp_nvg_size 80 // Rozmiar (odległość działania) nightvision
      zp_nvg_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_hum_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_hum_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_hum_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_nem_color_R 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_nem_color_G 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_nvg_nem_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_flash_custom 0 // Czy włączyć własną konfigurację latarek [konfiguracja poniżej]?
      zp_flash_size 10 // Rozmiar latarki
      zp_flash_drain 1 // Częstotliwość rozładowywania się latarki [0 wyłącza]
      zp_flash_charge 5 // Częstotliwość ładowania się latarki [0 wyłącza]
      zp_flash_distance 1000 // Maksymalna odległość działania latarki
      zp_flash_color_R 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_flash_color_G 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      zp_flash_color_B 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
      
      // Knockback
      // ---------
      zp_knockback 0 // Czy włączyć odrzut zombie?
      zp_knockback_damage 1 // Bierz pod uwagę ilość zadanych obrażeń przy obliczaniu odległości odrzutu?
      zp_knockback_power 1 // Bierz pod uwagę siłę broni obrażeń przy obliczaniu odległości odrzutu?
      zp_knockback_zvel 0 // Czy zombie powinny być odrzucane również w pionie?
      zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie powinny być odrzucane gdy kucają?
      zp_knockback_distance 500 // Maksymalna odległość aby odrzut działał
      
      // Longjump
      // --------
      zp_leap_zombies 0 // Czy dać longjumpa dla zombie? [0 - nie dawaj, 1 - daj każdemu, 2 - daj tylko zombie-matce (pierwszemu zombie w rundzie)]
      zp_leap_nemesis 1 // Czy dać longjumpa dla nemesis?
      zp_leap_survivor 0 // Czy dać longjumpa dla ludzi?
      zp_leap_force 500 // Wymuszony mnożnik (?)
      zp_leap_height 300 // Wymuś podskok w górę (?)
      zp_leap_cooldown 5.0 // Czas co jaki można używać longjumpa
      
      // Humans
      // ------
      zp_human_health 100 // Życie ludzi
      zp_human_last_extrahp 0 // Czy dawać ostatniemu graczowi dodatkowe życie?
      zp_human_speed 240 // Prędkość
      zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja [1.0 - normalna, 0.5 = połowa)
      zp_human_armor_protect 1 // Czy aby zostać zainfekowanym, trzeba stracić całą kamizelkę?
      zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieograniczona amunicja [0 - wyłącz, 1 - tak, ale trzeba przeładowywać, 2 - tak, nie trzeba przeładowywać]
      zp_human_damage_reward 500 // Ile obrażeń trzeba zadać zombie aby otrzymać ammo-pack'a?
      zp_human_frags_for_kill 1 // Ile dawać fragów za zabicie zombie?
      
      // Custom Grenades
      // ---------------
      zp_fire_grenades 1 // Włączyć granat podpalający?
      zp_fire_duration 10 // Długość palenia się zombie
      zp_fire_damage 5 // Ilość zadawanych obrażeń co 0.2 sekundy
      zp_fire_slowdown 0.5 // Czy spowolnić palące się zombie [0 - wyłącza, 0.5 - spowolnia o połowę]
      zp_frost_grenades 1 // Włączyć granaty zamrażające?
      zp_frost_duration 3 // Na ile czasu zamrozić?
      zp_flare_grenades 1 // Czy włączyć flary?
      zp_flare_duration 60 // Jak długo flara ma świecić?
      zp_flare_size 25 // Rozmiar obszaru jaki ma rozświetlać flara
      zp_flare_color 0 // Kolor świecenia [0 - biała, 1 - czerwona, 2 - zielona, 3 - niebieska, 4 - przypadkowy kolor, 5 - przypadkowa między czerowną, zieloną i niebieską]
      
      // Zombies
      // -------
      zp_zombie_first_hp 2.0 // Razy ile pomnożyć normalną ilość życia dla pierwszego zombie [2.0 zwiększy dwukrotnie]
      zp_zombie_armor 0.75 // Mnożnik zadawania obrażeń [0.75 - zombie zadają tylko 75% obrażeń)
      zp_zombie_hitzones 0 // Dozwolone części ciała aby zabić zombie [0 wyłącza, kiedyś dokładnie opiszę na forum]
      zp_zombie_infect_health 100 // Jak dużo dodatkowego życia zombie dostają za zainfekowanie gracza?
      zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0 nie zmienia]
      zp_zombie_silent 1 // Czy zombie mają chodzić po cichu (nie wydawać dźwięków chodzenia)?
      zp_zombie_painfree 2 // Czy usunąć efekty "bólu" (po strzale z broni, tj. spowolnienie + krew) [0 - nie wyłącza, 1 - wyłącz wszystkim zombie, 2 - wyłącz ostatniemu zombie]
      zp_zombie_bleeding 1 // Czy zombie mają zostawiać ślady stóp?
      zp_zombie_infect_reward 1 // Jak dużo ammo-packów dawać za zainfekowanie człowieka?
      zp_zombie_frags_for_infect 1 // Jak dużo fragów dawać za zainfekowanie człowieka?
      
      // Nemesis
      // -------
      zp_nem_enabled 1 // Czy włączyć tryb Nemesis?
      zp_nem_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
      zp_nem_health 0 // Życie [0 - ilość ludzi * życie zombie]
      zp_nem_speed 250 // Prędkość
      zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (1.0 - normalna, 0.5 - połowa)
      zp_nem_damage 250 // Zadawane obrażenia jednym uderzeniem
      zp_nem_glow 1 // Efekt świecenia się
      zp_nem_aura 1 // Efekt aury (?)
      zp_nem_painfree 0 // Czy usunąć efekt "bólu" (spowolnienie + krew)
      zp_nem_ignore_frags 1 // Czy nie dawać nemesis'owi fragow [0 - dawaj, 1 - nie dawaj]
      zp_nem_ignore_rewards 1 // Czy nie dawać nemesis'owi ammo packów [0 - dawaj, 1 - nie dawaj
      
      // Survivor
      // -------
      zp_surv_enabled 1 // Czy włączyć tryb Survivor?
      zp_surv_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
      zp_surv_health 0 // Życie [0 - ilość zombie * życie ludzi]
      zp_surv_speed 230 // Prędkość
      zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (1.0 - normalna, 0.5 - połowa)
      zp_surv_glow 1 // Efekt świecenia się
      zp_surv_aura 1 // Efekt aury (?)
      zp_surv_painfree 1 // Czy usunąć efekt "bólu" (spowolnienie + krew)
      zp_surv_ignore_frags 1 // Czy nie dawać survivor'owi fragow [0 - dawaj, 1 - nie dawaj]
      zp_surv_ignore_rewards 1 // Czy nie dawać survivor'owi ammo packów [0 - dawaj, 1 - nie dawaj]
      
      // Swarm Mode
      // ----------
      zp_swarm_enabled 1 // Czy włączyć tryb Swarm?
      zp_swarm_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
      
      // Multiple Infection
      // ------------------
      zp_multi_enabled 1 // Czy włączyć tryb Multiple Infection?
      zp_multi_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
      zp_multi_ratio 0.15 // Proporcja zarażenia w trybie Multiple Infection (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi)
      
      // Plague Mode
      // -----------
      zp_plague_enabled 1 // Czy włączyć tryb Plague?
      zp_plague_chance 30 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
      zp_plague_ratio 0.5 // Proporcja zarażenia w trybie Plague (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi)
      
      // Logging
      // -------
      zp_logcommands 1 // Czy zapisywać działania adminów do pliku "zombieplague.log" ?
      
      // Additional settings
      // -------------------
      mp_flashlight 1 // Włącza latarki
      mp_footsteps 1 // Włącza kroki
      mp_playerid 1 // Wyłącza możliwość znajdywania graczy w ciemności poprzez przypadkowe najechanie celownikiem
      sv_maxspeed 9999 // Wyłącza ograniczenie prędkości, aby plugin mógł działać poprawnie


    Instalacja dodatkowych pluginów:
    • Ściągamy pliki dodatkowego pluginu
    • Wypakowujemy
    • Plik .amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins, plik .sma do addons/amxmodx/scripting
    • Jeżeli plugin ma jakieś dodatkowe pliki, np. dźwiękowe, wrzucamy go tak jak był ułożony w paczce
    • Otwieramy plik plugins-zplague.ini oraz na jego końcu dopisujemy nazwę pluginu


    Edytowanie klas zombie:
    Mając swój serwer na pewno chcesz zmienić domyślne ustawienia zombie, lub chociażby ich nazwy.

    Edycja klas:
    • Ściągamy kompilator na dysk oraz wypakowujemy. (naven)]Wrzucam kompilator z nową wersją pluginy v4.3, instrukcje mogą się różnić!
    • Wchodzimy do katalogu kompilator
    • Otwieramy plik zp_zclasses40.sma dowolnym edytorem tekstowym, np. notatnikiem. Teraz zaczyna się edycja
    • Zmieniamy wybrane wartości, widzimy coś takiego
      Kod:
      new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
      new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
      new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
      new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
      const zclass1_health = 1800
      const zclass1_speed = 190
      const Float:zclass1_gravity = 1.0
      const Float:zclass1_knockback = 1.0
      Pierwsza wartość to nazwa zombiaka w menu, druga to informacja jaka pojawi się obok - np. właściwości, że szybciej biega itd. Kolejne jest to nazwa modelu (model wrzucamy wraz z katalogiem do models/player, pamiętaj że katalog musi mieć taką samą nazwę jak model, tutaj wpisujemy nazwę katalogu), następnie nazwa modelu łapek zombie (model musi być w models\zombie_plague), następna to ilość HP, później prędkość, kolejna to grawitacja oraz odrzut broni. Tak, tak - wiem że ciężko to zrozumieć, dlatego podstawiam schemat z opisami
      Kod:
      new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } // nazwa zombie
      new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } // opis zombie w menu
      new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } // model zombie
      new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // model lapek zombie
      const zclass1_health = 1800 // zycie zombiaka
      const zclass1_speed = 190 // jego predkosc 
      const Float:zclass1_gravity = 1.0 // grawitacja, 1.0 to normalna, 0.5 to połowa
      const Float:zclass1_knockback = 1.0 // odrzut z broni, czy mniejsza wartosc tym mniejszy
    • Analogicznie robimy z resztami klas
    • Zapisujemy plik oraz przechodzimy do następnego punktu


    Kompilacja klas:
    • Wchodzimy do katalogu kompilator, klikamy dwukrotnie na compile.exe, jeżeli wszystko przebiegnie OK to zobaczymy wśród napisów słowo "Done" (6 linijka od dołu). Jeżeli nie, poprawiamy błędy w pliku zp_zclasses40.sma
    • Wchodzimy do katalogu compiled, tutaj mamy skompilowany plik zp_zclasses40.amxx
    • Wgrywamy plugin na nasz serwer FTP, gotowe


    Zaawansowana zmiana ustawień modyfikacji:
    Usuwanie błędów svc_bad:
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      const Float:MODELCHANGE_DELAY = 0.2
      oraz zamień na
      Kod:
      const Float:MODELCHANGE_DELAY = 0.5
    • Znajdź
      Kod:
      //#define SET_MODELINDEX_OFFSET
      oraz zamień na
      Kod:
      #define SET_MODELINDEX_OFFSET
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana modelu nemesis, survivor, granatów
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      // Player Models (randomly chosen, add as many as you want)
      new const model_nemesis[][] = { "zombie_source5" } // Nemesis
      new const model_survivor[][] = { "guerilla" } // Survivor
      new const model_human[][] = { "arctic", "guerilla", "leet", "terror", "gign", "gsg9", "sas", "urban" } // Human
      new const model_admin[][] = { "vip" } // Admin (human)
      new const model_admin_zombie[][] = { "zombie_source" } // Admin (zombie)
      i pozmieniaj do woli
    • Możesz dodać więcej niż jeden model, jeżeli jest wpisany tylko jeden a chcesz dwa, to dodaj po przecinku kolejną nazwę w cudzysłowach, np.
      Kod:
      { "vip" }
      zamień na
      Kod:
      { "vip", "leet" }
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana dźwięków:
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      // Sound list (randomly chosen, add as many as you want)
      oraz z edytuj pod tą linią nazwy dźwięków które chcesz
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Włączenie mgły, deszczu / śniegu, dźwięków dodających klimatu:
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
      Włączenie dźwięków:
      • Znajdź
        Kod:
        //#define AMBIENCE_SOUNDS
        oraz zamień na
        Kod:
        #define AMBIENCE_SOUNDS

      Włączenie deszczu:
      • Znajdź
        Kod:
        //#define AMBIENCE_RAIN
        oraz zamień na
        Kod:
        #define AMBIENCE_RAIN

      Włączenie deszczu:
      • Znajdź
        Kod:
        //#define AMBIENCE_SNOW
        oraz zamień na
        Kod:
        #define AMBIENCE_SNOW

      Włączenie mgły:
      • Znajdź
        Kod:
        //#define AMBIENCE_FOG
        oraz zamień na
        Kod:
        #define AMBIENCE_FOG

    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana nieba:
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      new const skynames[][] = { "space" }
      oraz zmień/dodaj własne nieba (jeżeli chcesz np dwa, to dodaj po przecinku kolejną nazwę w cudzysłowach, np.
      Kod:
      { "space" }
      zamień na
      Kod:
      { "space", "space2" }
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Włączenie aut / motorów itd na mapach:
    Domyślnie w ZombiePlague auta na mapach itd są wyłączone, aby włączyć postępuj wg kroków:
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity",
              "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "env_fog", "env_rain", "env_snow", "item_longjump", "func_vehicle" }
      oraz zamień na
      Kod:
      new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity",
              "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "env_fog", "env_rain", "env_snow", "item_longjump"}
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana nazw broni w menu
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      // Primary and Secondary Weapon Names
      new const WEAPONNAMES[][] = { "", "P228 Compact", "", "Schmidt Scout", "", "XM1014 M4", "", "Ingram MAC-10", "Steyr AUG A1",
                  "", "Dual Elite Berettas", "FiveseveN", "UMP 45", "SG-550 Auto-Sniper", "IMI Galil", "Famas",
                  "USP .45 ACP Tactical", "Glock 18C", "AWP Magnum Sniper", "MP5 Navy", "M249 Para Machinegun",
                  "M3 Super 90", "M4A1 Carbine", "Schmidt TMP", "G3SG1 Auto-Sniper", "", "Desert Eagle .50 AE",
                  "SG-552 Commando", "AK-47 Kalashnikov", "", "ES P90" }
      oraz edytuj do woli
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana nazw granatów i dodatkowych broni w menu kupowania
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      new const g_extra_names[][] = { "Napalm Nade", "Frost Nade", "Flare", "AWP Magnum Sniper", "M249 Para Machinegun", "SG550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper" }
      oraz edytuj do woli
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana ceny granatów
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      new const g_extra_costs[] = { 6, 6, 6, 8, 10, 12, 12 }
      oraz edytuj wg schematu
      Kod:
      new const g_extra_costs[] = { CENA_GRANATU_PODPALAJACEGO, CENA_GRANATU_ZAMRAZAJACEGO, CENA_FLARY, CENA_AWP, CENA_M249, CENA_AUTOKAMPY_SG550, CENA_AUTOKAMPY_G3SG1 }
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana ceny innych rzeczy które można kupić
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      new const g_extra_costs2[] = { 15, 15, 17, 20 }
      oraz edytuj wg schematu
      Kod:
      new const g_extra_costs2[] = { CENA_NIGHTVISION, CENA_ANTIDOTUM, CENA_SZALONYCH_ZOMBIE, CENA_BOMBY_INFEKUJACEJ }
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana pierwszorzędnych broni
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      // Buy Menu: Primary and Secondary Weapons
      new const g_primary_items[][] = { "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_sg552", "weapon_aug", "weapon_scout",
                      "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_tmp", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_mp5navy", "weapon_p90" }
    • Edytuj nazwami broni w formacie weapon_*, tutaj ich spis
    • Jeżeli usuwasz jakieś bronie, to pamiętaj aby po ostatniej nazwie (w cudzysłowach oczywiście!) nie było przecinka!
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


    Zmiana pistoletów
    • Otwórz plik zombie_plague40.sma
    • Znajdź
      Kod:
      new const g_secondary_items[][] = { "weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_deagle", "weapon_fiveseven", "weapon_elite" }
    • Edytuj nazwami broni w formacie weapon_*, tutaj ich spis
    • Jeżeli usuwasz jakieś bronie, to pamiętaj aby po ostatniej nazwie (w cudzysłowach oczywiście!) nie było przecinka!
    • Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.



    Jak dobrze grać - poradnik:
    Wchodząc na serwer zastanawiasz się pewnie jak grać, zamieszczam mały opis gry.

    Posługiwanie się:
    • Pod klawiszem m masz menu. W nim możesz kupić bronie, dodatki, zmienić klasę zombie oraz przejść w tryb obserwatora. Pamiętaj! Przycisk "Kup broń" otwiera menu broni na początku rundy jeżeli wybrałeś opcję zapamiętania broni.
    • Za co możesz kupować dodatki? Za tzw. ammo-packi. Ammo-pack'a dostaje się (domyślnie, ustawienia serwera mogą być inne) za zadanie 500obrażeń, zabicie zombie bądź zainfekowanie gracza. Cennik masz w menu kupowania.
    • Denerwuje Cię co rundę menu wyboru broni, a grasz tylko jedną? Gdy pojawi się menu, naciśnij 8 i wybierz bronie, menu się już nie pojawi. Gdy będziesz chcieć wybrać inną broń, włącz menu (klawisz m) oraz wybierz opcję "Kup broń" (pierwsza).
    • Nie zapominaj o amunicji! Przeładowuj magazynek jeżeli jest tylko szansa, oraz nie zapomnij o dokupowaniu jeżeli nie jest nieskończona (klawisze . oraz ,).


    Rozgrywka, czyli jak dobrze uciec i dobrze złapać:
    • Gdy zostaniesz zombie, nie rezygnuj z gry. Nie dość że psujesz zabawę innym, to w dodatku możesz zarobić ammo-pack'i za zarażenia, co wiąże się z możliwością kupna dodatkowych przedmiotów.
    • Nie bądź samolubem, widzisz że kolegę gonią zombie? Pomóż mu, następnym razem on Ci pomoże.
    • Gdy wejdziesz na jakiś obiekt za pomocą kładki - nie psuj jej. Nie jesteś sam, inni też by chcieli wejść. Postaw się na miejscu graczy którzy nie mają gdzie uciec.
    • Staraj się jak najmniej używać pistoletów, zadają mało obrażeń i nie odrzucają przeciwników.
    • Bronie - nie wszystkie nadają się na zombie. Poczciwa, dobra M4 nie jest tutaj najlepszym rozwiązaniem - zadaje mało obrażeń, mało odrzut oraz ma mało naboi. Inwestuj lepiej w bronie z dużą liczbą naboi bądź dużą siłą obrażeń - przykładowo pompka (m3) bądź maszynówa (m249) będzie tutaj dobrym rozwiązaniem. Jeżeli nie ogarniasz AWP, nie bierz go, za wolno strzela.
    • Nie marnuj niepotrzebnie granatów, mogą Ci one później uratować życie, przykładowo uciekając przez zombie możesz je zamrozić bądź rozświetlić drogę flarą gdy latarka zawodzi.
    • Celuj przeciwnikom zawsze w głowę. Zombiemod to również CS, głowa jest miejscem gdzie największy jest efekt "bólu" (zatrzymywanie się, krew) oraz zadaje najwięcej obrażeń.
    • Nie podchodź za blisko zombie, lecz nie uciekaj zbyt daleko jeżeli chcesz go zabić. Będąc blisko zawsze może Cię uchwycić swoimi długimi łapkami, natomiast będąc za daleko tracisz tylko amunicje.
    • Nie stój na krawędziach takich gdzie może Cię przeciwnik sięgnąć. Zwykły podskok może Cię zarazić (pamiętaj że mają długie łapki!), a jeżeli jesteś z kolegami w pewnym miejscu skazujesz ich właściwie na śmierć.
    • Nigdy nie stój przy drabinach! Zombiaków nie da się z nich zrzucić, a wchodząc od razu Cię złapią.
    • Nie blokuj innych gracze, gdy proszą Cię o przesunięcie to przepuść ich.
    • Staraj się łapać ludzi w jak największej grupie, ludzie mają wtedy mniejsze szansę. Moja rada? Wołaj kolegów na pomoc.
    • Patrz na ilość HP, jeżeli masz mało nie pakuj się na pierwszy ogień, gdyż wtedy masz pewną śmierć.
    • Goniąc gracza biegnij tak aby jak najmniej Cię trafiał z broni, dzięki czemu nie będzie Cię zatrzymywać. Nie rób też zbyt wielkich łuków, bo tylko zwolnisz.
    • Nie używaj bugów mapy / gry - denerwujesz graczy oraz narażasz się na bana.
    • Graj zespołowo - widzisz grupę walczących ludzi z zombiakiem(ami)? Pomóż im!
    • Oraz najważniejsza zasada: nie przeszkadzaj innym graczom! Nie pisz, nie spamuj, nie obrażaj. Wyjdź lepiej na podwórko.


    Polskie serwery Counter Strike z modem Zombie Plague:
    • 91.203.135.6:27015 - Puchatek [ZombieMod]
    • 193.33.176.15:27015 - HashJama [ZombieMod]
    • Masz własny serwer Zombie Plague i chcesz go dodać? Napisz mi na PW!

    Ostatnio edytowane przez naven ; 13-08-2010 o 01:15

  2. #2

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Seba odjebałeś kawał dobrej roboty !! PoZdro Lelek
    Ostatnio edytowane przez Lelek919 ; 26-12-2008 o 21:18

  3. #3
    prawie jak pro Awatar knp. <3
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,470

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    hmmm.. nom seba sie wysiliłeś :D :) Dobra praca ;)
    HashJama [TP] by wiaderko.com - 193.33.176.148:27015
    HashJama [FFA] by wiaderko.com - 193.33.176.188:27015
    HashJama [DM] by wiaderko.com - 193.33.176.53:27015

  4. #4

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Dobra praca oby takich więcej.

  5. #5

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    no no no ;)
    Szał macicy :D
    Sympatyczny, Kochający, Umiłowany, Rodak, Wielki, Inteligentny, Empatyczny, Ludzki - po prostu JA!


    Hidden Content

  6. #6
    el Wymiataczos Awatar Waco PP
    Dołączył
    Jul 2008
    Wiek
    24
    Posty
    766

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Miazga ;]
    666

  7. #7
    Spamer
    Dołączył
    Feb 2008
    Wiek
    21
    Posty
    100

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    No może być :D

  8. #8

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Cytat Zamieszczone przez BioHazard Zobacz posta
    No może być :D
    LOL, zrób lepszy.

  9. #9

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Piiiiiiikny pluginek, chyyyba bdzie gibooon :D
    Hidden Content

    Szukam adminów na serwer!

  10. #10
    V.I.P. Awatar szyman
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    27
    Posty
    920

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    fajnie to wyglada
    moze sciagne to sobie na domowy serverek :)
    great job

    seba, szkoda ze na Twoj server ZM na puchatku jest prawie ciagle 31/31 ale bd probowac wbic ;)
    Ostatnio edytowane przez szyman ; 30-09-2008 o 21:13 Powód: pomylilem temat z innego dzialu

  11. #11
    Spamer z doświadczeniem
    Dołączył
    Aug 2008
    Wiek
    21
    Posty
    229

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    to sobie na botach zagraj xd
    ja sie może wezme za zrobienie sobie zombie mod na moich noobkowatych botach, ale z tą instrukcją nawet n00b da rade ;d
    kawał dobrej roboty ^^

  12. #12

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Przeczytwajcie poradnik jak grać - to naprawdę ważne!

  13. #13

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Poradnik zarąbisty daje 10/10
    Wszystko ładnie i CZYTELNIE napisane oraz wytłumaczone
    Widać że koleś się starał a nie zrobił na odwal

  14. #14
    Spamer z doświadczeniem
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    341

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    seba ! daje Ci gibona ;) poradnik na 100% !

  15. #15

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    ej troche jestem zielony w takich sprawach... czy mozna zombi mod zainstalowac do botkow?

  16. #16

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    hmm zrobilem tak jak pisalo ale jak wchodze na server jest zwkly cs ;/ co zrobic aby to dzialalo?

  17. #17

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    moze komus sie przyda ale ja za zombie nei przepadam xD

  18. #18

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Ja mam wielka prosbe jak dodac lapki (modele rak) zombi bo dodalem jakis i nic dalej zombie nie ma rak -.o

  19. #19

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    to musisz do modles dodac w pliku addons

  20. #20

    Domyślnie Odp: Zombie Plague Mod 4.06 - Zombie Mod infection - Instalacja, download, poradnik konfuguracji, jak grać?

    Masz opisane przecież :)

Strona 1 z 10 1 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. biohazard (zombie mod) - instalacja, download, dodatkowe pluginy, boty do zombie mod
    Przez damian550i w dziale Przydatne pluginy AMX i AMXX
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 13:47
  2. Instalacja Zombie Plague 4.3.
    Przez Matevos w dziale Problemy z HLDS
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-01-2010, 11:16
  3. Zombie Infection Mod
    Przez Kupka1232 w dziale Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-08-2009, 14:20
  4. Nazwa: Left 4 Zombie [Zombie Plague] @ WhiteRabbit.pl
    Przez JAK|PL| w dziale Serwery CS:CZ Steam i Non Steam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-04-2009, 10:54
  5. Zombie mod plague 4.2 - Zombie Apocalypse 100% ON
    Przez Liblist w dziale Archiwum forum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-03-2009, 00:17
  6. Zombie Infection
    Przez Szkal w dziale Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-10-2008, 23:34
  7. Zombie Infection
    Przez Szkal w dziale Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-10-2008, 18:40
  8. polski zombie mod infection(zombie quarantine)
    Przez Salamon w dziale Amx Mod X
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-08-2008, 11:18
  9. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-03-2008, 09:04

Odwiedzający znaleźli tę stronę szukając:

zombie mod download

cs 1.6 zombie mod download

zombie mod cs 1.6 download

cs zombie mod download

counter strike 1.6 zombie mod download

zombie mod do cs 1.6 download

cs 1.6 zombie plague downloadzombie mod 4.3zombi mod cs 1.6 downloadzombie mod pobierzcounter strike zombie mod downloadzombie mod cs downloadzombie plague 4.3 wiaderkozombie mod pl cs 1.6 zombie mod plzombie mod download cs 1.6pobierz zombie mod do cs 1.6wiaderko zombie modzombie plague wiaderkozombie modcs 1.6 zombie mod pobierzZombie plague 4.3 downloadzombie plague downloadzombie mod wiaderko

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •