Witam, mam 18 lat i poszukuje osoby która pomoże rozwinac mi forum lub ma jakis ciekawy pomysl..
Oferuje hosting i domene oraz oczywiscie moją pomoc w stworzeniu strony domena jak narazie silver-shot.eu ale mozna zmienic..
Wiecej informacji pod gg 5658404
Witam, mam 18 lat i poszukuje osoby która pomoże rozwinac mi forum lub ma jakis ciekawy pomysl..
Oferuje hosting i domene oraz oczywiscie moją pomoc w stworzeniu strony domena jak narazie silver-shot.eu ale mozna zmienic..
Wiecej informacji pod gg 5658404
Siema, nie bede sie rozpisywal. Tak jak w temacie oporowa 5tka szuka powaznego teamu .
Nasze wymagania:
-serwer vt
-serwer gry
-www.
Witam,
zajmuję się grafiką od około 6miesięcy, szukam osoby do współpracy, otworzylibyśmy swoje studio a potem wiadomo :D
Oto kilka moich prac
-http://img512.imageshack.us/img512/7349/zoltylay.png
-http://img18.imageshack.us/img18/4008/layoutpomaranczowy.png...
Witam,
Jesteśmy składem grającym razem ponad rok, byliśmy w wielu klanach typu hzb, marvelous, BezSensu.cs etc. Na swoim koncie mamy niewiele osiągnięć, lecz staramy się to nadrobić grając w czołowych ligach (esl, hlc).
Przeciętny wiek wynosi 14-18, lecz mimo że jesteśmy młodzi, potrafimy zagrać...
Witam . Zakładam serwer CS 1.6 STEAM .
Serwer będzie około 25 slotowy .
Będzie stronka i forum , którą właśnie robi ktoś na zlecenie .
Sam nie dam rady zająć się wszystkim i poszukuję adminów , moderatorów , partnerów , sponsorów .
Więcej INFO :
Gadu-Gadu : 7033780
STEAM : redux1993
Witam. Po kilku latach gry w Counter Strike'a chciałbym założyć z kimś fajny, miły ogarnięty klan. Aby był porządny powinien mieć strone, serwer i dobrą nie powtarzającą się w sieci nazwę. Rzecz w tym, że nie mam z nikim takim założyc klan który by się znał bardzo dobrze na amxxie. Również grafik...
Szukam klanu, który chce coś osiągnąć ... Nie szukam klanu aby grać w nim (może jakiś mix 4 fun)
Chciałbym zaoferować dla jakiegoś klanu, który ja wybiore pomoc.
Pomoc miała by polegać na :