Polecane strony: WyszukiwarkaSerwery Counter StrikeForum wiaderko.netForum Fun-Board.netFilmy Counter StrikeSyriuszWitraże

Kupując reklamę wspierasz akcje charytatywne

Wróć   Forum Wiaderko > Organizacja forum > Śmietnik

Śmietnik - Tu trafiają wszystkie posty, które naruszają regulamin forum.

Odsłon tematu: 140
Narzędzia wątku

[WYKONAM] WYKONAM STRONĘ INTERNETOWĄ ZA DARMO

Komandos-KNS is Offline
Lamka

Poziom upalenia:
-------- Doświadczenie: abstynent

Witam dzisiaj chciałbym zaoferować wykonanie strony internetowej ZA DARMO strona wtedy powstaje na bazie mojego własne CMS'a który rozwijam nadal niestety ,ale nie jestem grafikiem więc stronę internetową utworzę albo na bazie jakiegoś darmowego layouta lub na bazie layouta który podeśle mi osoba ,która chce abym jej wykonał strone internetową i teraz kilka uwag:
-strona internetowa będzie zamieszczona na moim serwerze,
-nie udostępniam kodu mojego skryptu,
-jeśli posiadacie własną domenę to bez problemu możemy ją podpiąć,
-

zapraszam Komando-CMS, Twój serwis internetowy za darmo wystarczy się zarejestrować i napisać do mnie w dziale support ;-)

ewentualnie kontakt drogą mailową: komando-cms@boo.pl (uwaga będzie działał dopiero za jakieś 3h od napisania tego postu)

Bookmarks

Narzędzia wątku

Podobne wątki
Temat Forum
Wykonam strone www
Witam, Zajmuję się projektowaniem stron www (HTML, CSS) ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY Kontakt: Karol Motyka Portfolio - www.karolmotyka.pl pozdrawiam wszystkich graczy CS:)
Śmietnik
Wykonam strone
Wykonam stronę webspell lub php by przemo za małą opłatą 5zł sms oczywiście wgram szablon. Webspell,php by przemo - www.stronyklanowe.fora.pl
Śmietnik
[Wykonam za Darmo] Wykonam Sklep
Wykonam za darmo sklep z koszulkami, jedyne co musisz zrobić to przesłać logo. Istnieje możliwości nadruku nicku na koszulce. Przykład Sklepu : http://cs-fox.cupsell.pl/
Śmietnik
Wykonam GUI Za Darmo