Polecane strony: WyszukiwarkaSerwery Counter StrikeForum wiaderko.netForum Fun-Board.netFilmy Counter StrikeSyriuszWitraże

Kupując reklamę wspierasz akcje charytatywne

Wróć   Forum Wiaderko > Organizacja forum > Śmietnik

Śmietnik - Tu trafiają wszystkie posty, które naruszają regulamin forum.

Odsłon tematu: 176
Narzędzia wątku

gry internetowe

damiano11x is Offline
Lamka

Poziom upalenia:
-------- Doświadczenie: abstynent

tu będą umieszczane gry internetowe ale nie online

Bookmarks

Narzędzia wątku

Podobne wątki
Temat Forum
Podłączenie internetowe ?
witam, zakupiłem sobie komputer i na nim zainstalowany był winows seven ;D Jestem tak zielony jak z atomów ;p Podłączyłem kabel i nic ;d PLISKA DAJCIE JAKIEŚ SCREENY JAK SIĘ PODŁĄCZYĆ
Windows 7
Radio internetowe z Radomska
Coraz więcej narzeka się na młodzież, słysząc na ulicy: „Ach ta dzisiejsza młodzież….” Wiele stereotypów jakie mają w głowie przeciwnicy „łobuzów” da się obalić, a od tego są młodzi aktywiści, którzy robią wszystko by wykrzyczeć tym ludziom MY POTRAFIMY ! Jedną z grup która coraz „głośniej”...
Ogólne dyskusje na temat muzyki, mp3
radio internetowe
Witam mam radio internetowe, dopiero zaczynam się z tym bawić i mam jeden problem.Chciałem podłączyć mikrofon,ale gdy wejde w shoutcast w zakładkę input i wybiore soundcard input to rejestruje mi sam dźwięk z mikrofonu zamiast z mikrofonu i z winnapa
Pytania z odpowiedzią
TV internetowe
Witam, słyszałem że istnieje podobna strona do HSTV, chodzi mi o pokazywanie i komentowanie meczy, wiek ktoś jak się może nazywać ?
OffTopic - Counter Strike
Strony internetowe
Hej. Mam taki problem....niektóre strony takie jak np.ebay.pl lub deviantart.com otwierają się niepoprawnie czyli wyświetlają się same napisy wgl zero grafiki....Pomocy! Próbowałam w Internet Explorer i FireFox ale żadna nie otwiera poprawnie....Z góry dzięki!
Pytania z odpowiedzią
Radio internetowe do cs 1.6
Poszukuje radia internetowego np. takiego ale do cs'a 1.6 Pozrawiam ;)