Szukam pluginu AMX/AMXX - Jeżeli potrzebujesz jakiegoś dodatku do serwera, wiesz co chcesz, ale nie wiesz jak się taki plugin nazywa. Napisz prośbę tutaj
Szukam pluginy, ktory jest jakby dodatkiem do pluginu bomba.amxx, tylko nie wiem czy to plugin autorski, bo zauważyłem go na puchatku, wiec pewnie seby ;p
Gdy jest juz 10 sekund do wybuchu bomby i leci muzyczka to na dole ekranu leca słowa piosenki ;p
I o to mi własnie chodzi
===============================================
You are Banned from this server by admin __________________
You are permanently banned.
Banned nick : SomeTimeS
Reason : ' Kampisz '
You can complain regarding your ban @ forum.wiaderko.com
Your SteamID : ' STEAM_0 : 1 : 31850479 ' ...
Witam, od razu mowie ze kto szuka klanu na chwile moze wyjsc od razu.
Mój nick to Cristal, w cs nie gralem chwile lecz wszystko juz sobie przypominam.
Szukam osób z PODKARPACIA chetnych do zalozenia klanu.
Serwer będzie gdy tylko zbierze sie stała piątka.
Jestem grafikiem wiec strona i logotyp...
Witam serdecznie! Jestem już zdesperowany - dlatego piszę ;-(
Sprawa wygląda następująco:
(Posiadam STEAM)
Kiedy gram w css, gra działa normalnie, przez pierwsze 15 - 20 sekund, następnie dostaję mega lag, i po 3 - 4 sekundach, znów wszystko wraca do normy na kolejne 15 - 20 sekund.
...
witam mam problem serwer mi pada co chwile tak co 7 minut w logach nie ma żadnych errorów jak widziałem tylko zwykłe logi są lista pluginów
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related);mini_bans.amxx
;mini_bans.amxx
amxbans.amxx
admincmd.amxx ; basic admin console commands...
Szukam pluginu, w którym leci ta muzyka "za chwile wybuchnie bomba" 10 sekund przed wybuchem, ale zeby nie było tego odliczania na dole typu C4:10. Bo mam coś typu Bomba pierdolnie za... i mi jedno na 2 zachodzi. proszę o odpowiedź :D jak było na forum to sry, ale to co dotychczasz ściągałem to...
Witam,
zapraszam na nowy serwer "PnS"! Nie zapomniane chwile ! :mrgreen: